הוראה מפתיעה לבחורים מאמריקה: כך תנצלו בזמן הקשה

נתי קאליש 2 Comment on הוראה מפתיעה לבחורים מאמריקה: כך תנצלו בזמן הקשה

הצדיק הגר"ד קוק שליט"א בהוראה מפתיעה שכתב בכתב ידו לשאלתו של ראש ישיבת לייקווואד כיצד היהודים באמריקה ינצלו בזמנים הקשים

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום לאחר תפילת שחרית הביא לפני הצדיק הגר"ד קוק שליט"א מקורבו ותלמידו עורך מידי שבוע את העלון 'שפתי כהן' את בקשתו של ראש ישיבת לייקווד הגר"ד שוסטאל שליט"א מה לומר לבני הישיבה בחו"ל להתחזק לרגל המצב הקשה בארץ ישראל.

video
play-sharp-fill

הגר"ד קוק השיב בכתב יד קדשו לשאלה על הגברים לומר פרשת העקידה ופרשת הקרבנות לפני שחרית ומנחה ולגבי הנשים והבנות להרבות בצדקות וגמילות חסדים על כל דבר ודבר, והוסיף בעל פה שמי שיקפיד על כך ינצל מכל צרה וצוקה ואין לו כלל ממה לחשוש.

יצויין שהגר"ד שוסטאל שליט"א מקורב לצדיק הגר"ד קוק זה מכבר ושולח אל פתחו שאלות הרות גורל בענייני רפואה ועניינים דחופים הזקוקים לישועה. היום כאמור בצעד חריג כתב לו הגר"ד קוק מכתב נדיר על הסגולה להינצל בתקופה הקשה העוברת גם על אחינו בני חו"ל.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בגלל שכל יום נרצחו 2 מחיילינו בקרבות בעזה, גם לי הייתה את ההרגשה שחייבים להגיד את קורבן התמיד יותר בכוונה כדי שיפסיקו שם הקורבנות.. ותהיה האמירה כאילו הקרבנו קורבן התמיד כהלכתו. שנזכה בקרוב לבנין ביהמ"ק ולחזור לעבוד את השם כשנים קדמוניות!